Viktiga saker

Igår kollade vi lite på cancergalan, jag brukar inte ha svårt för att kolla på sådana program men det senaste har jag blivit både nojig och sjukt känslig, så just nu är det väldigt svårt att kolla på sådana program, dock tycker jag att det är väldigt bra med dessa program och även om jag inte kollade på hela så skänkte jag ändå pengar.
 
"ingen kan göra allt, men alla kan göra något" - ett bra motto som det ligger såå mycket sanning i!
 


 
Nu har jag precis ätit frukost, nu när jag går hemma så serveras det nästan aldrig frukost innan tidigast 10.30. Idag är det föräldrautbildning som står på schemat, jag vet inte om jag tycker att dessa träffar ger oss supermycket men jag tycker ändå om att gå på dom. Efter föräldrautbildningen skall jag iväg till vårdcentralen och vaccinera mig mot influensan som dom råder alla gravida att göra. Jag hade först inte tänkt att ta vaccinationen då jag (peppar, peppar) sällan blir sjuk, men efter att ha pratat med min mormor så ringde jag ändå och bokade en tid. Nu är jag ju visserligen väldigt sent i graviditeten, men bättre sent än aldrig.
 
 
 
 
Med kärlek/ H



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback