Min graviditet

 
Jag visste inte:
  1. Att man kunde svettas som en gris utav att inte göra ett skit, mitt i vintern.
  2. Att man kunde nå en helt annan nivå av trötthet.
  3. Att man kunde älska någon man aldrig träffat så otroligt mycket.
  4. Att man kunde gå in så mycket i bebisbubblan.
  5. Att så många människor ställer upp, visar förståelse och är så överbeskyddade när de ser magen <3
  6. Att man kunde bli så otålig
  7. Att denna otålighet alla pratat om mot slutet av graviditeten är så extrem.
 
 
Gillat med min graviditet:
  • Att se magen växa
  • Att vänta och längta
  • Att känna något växa i magen
  • Att så många fantastiska människor runt omkring mig fått mig att känna mig fin under hela min graviditet.
  • Allas glädje runt omkring mig/oss kring det lilla livet i magen.
 
Ogillat med min graviditet:
  • Denna väntan och längtan
  • Illamåendet i början av graviditeten
  • Min migrän jag hade i början av graviditeten
  • Min oro kring att något skall hända bebis som hängt med hela graviditeten.

 

Tänk att vi snart är en familj? hur lyckligt lottad är inte jag? ibland får jag nypa mig själv i armen som har turen att få uppleva denna resan med mannen i mitt liv. En graviditet är inget man skall ta för givet, jag ser det som en stor gåva att få uppleva detta. Tanken på att få se Rickard som pappa inom en snar framtid gör mig tårögd. 
Min familj <3
Med kärlek/ H



Kommentarer

Nu är det nära, så spännande!
Jättefint skrivet, hoppas att allt går bra när det börjar bli dags! Kram 💕

Svar: Ja, verkligen! Nu börjar de närma sig men på någotvis så känns det som att en förlossning ligger längre bort ju närmre bf man kommer 😂
Tack så jättemycket💕
Medkarlek.blogg.se

Så fint skrivet! ❤ Så spännande tider nu också! Herregud, jag sitter som på nålar. Känns lite skönt att du ligger steget före så man kan få lite förberedelser via bloggen! :)

Svar: Tack 😘 haha, tiden har verkligen börjat sakta ner, känns som en evighet till bebis kommer, fy tusan om jag behöver gå över 2v och bli igångsatt😁
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback