LĂ„ngfredag? 😂

Hade planerat en stĂ€ddag idag, det visade sig bli den lĂ€ngsta stĂ€dningen jag lyckats fĂ„ till, med ont i ena höften och en kondis som inte Ă€r av denna vĂ€rld sĂ„ var jag klar först efter 19 ikvĂ€ll 😅

Nu har vi lagat mat och jag Àr sÄ slut att jag seriöst funderar pÄ att gÄ och lÀgga mig och sova. En skyhög puls har jag ocksÄ, undrar vad de kan bero pÄ?
KĂ€nner mig iallafall som ett vĂ€ldigt trĂ„kigt sĂ€llskap, orkar inte ens kolla pĂ„ film sĂ„ Rickard spelar FIFA och jag kollar pĂ„ istĂ€llet. 


Förflyttar mig snart till sÀngen tror jag, kan jag behöva om jag ska orka med morgondagen som bestÄr av shopping med en vÀn sen följa med henne och kolla nÀr hennes barn rider. PÄ kvÀllen blir det middag ute för att fira en kompis (om orken finns, men hoppas det). Det Àr svÄrt nu för tiden att veta vad orken rÀcker till, oftast Àr viljan större Àn orken tyvÀrr, och jag kÀnner att jag behöver lyssna pÄ kroppen nu nÀr det nÀrmar sig förlossning sÄ att man Àr utvilad nÀr det Àr dags.

Ha en fin fredag😘
Med kÀrlek/ H



Kommentarer

Haha stĂ€ddag hela dagen lĂ„ng :D LĂ„ter hĂ€rligt men jobbigt! :) Ska nog försöka ta tag i det ocksĂ„, undra hur mĂ„nga timmar det kommer att ta! :P haha. Du gjorde det bra, hoppas orken finns imorgon annars fĂ„r du ta en myskvĂ€ll hemma! ❀

Svar: Haha, blev en myskvĂ€ll som jag anade 😝
Medkarlek.blogg.se


Kom ihÄg






Trackback