Helg

Oj vad lite bloggande det blivit! Skämms på mig!🙈

Nu har Rickard snart jobbat två veckor och vår lilla groda är drygt 4 veckor! (Hallå, vart tog tiden vägen?) jag och Stella har börjat att få in rutiner så dagarna själva går lite enklare. Hon växer så det knakar och har på dessa 4 veckor växt från 3530gram och 50 cm till 4088gram och 55cm, liten börjar definitivt att bli stor. Att vakna såhär tidigt och se hennes fina leende när jag pratar med henne värmer hela mitt hjärta, hon är sååå fin! 

I övrigt tycker jag att det är skönt att vi gått över till mars då vi har den värsta RS perioden bakom oss, känns skönt för det betyder att vi snart vågar ta ut vår lilla lite mer i butiker och oroa oss mindre över RS 👍🏼 

Igår övade vi nacken ☺️

Alltså, du är meningen med livet! Inget är mer värt än du, så perfekt och så fulländad, vad gjorde jag innan dig?❤️
Med kärlek/ H



Kommentarer

Det är något jag fasar inför faktiskt, att tiden går så fort när de väl är ute. Alla verkar verkligen vara eniga om att tiden bara flyger iväg, en månad är ju jättemycket ju och JAG tycker att du nyss fick! Helt sjukt! :D

Ska redan ställa mig in på att ta vara på tiden, varje dag. Det är helt sjukt vad fort de växer! Så fina hängselbyxor på Stella! Ser så himla gosigt ut! :)


Kom ihåg






Trackback