Att vara mamma

Att vara mamma är det bästa jag vet, jag har längtat efter barn i många år och sett fram emot det, dock är jag överväldigad över att mammarollen är så mycket mer fantastisk än jag förväntat mig! :)  

Jag älskar mina dagar med Stella, hon börjar för det mesta dagen med ett leende när man säger godmorgon till henne, och en bättre start på dagen än så får man inte!  Att se henne växa och utvecklas är så kul, att lilla jag får vara med om detta, mycket i livet uppskattar man efter det har hänt eller när det är för sent. För första gången i mitt liv uppskattar jag något när jag är mitt uppe i det, jag är glad för varje morgon jag får vakna upp med min solstråle! 

Man vill lixom försöka få hela världen att förstå ens känsla, men jag har förstått att man måste bli mamma för att förstå denna enorma kärlek ❤️



Med kärlek/ H



Kommentarer

Det är verkligen så 💙

Åh vilket fint inlägg! Skönt och underbart att du uppskattar något du är mitt uppi, men synd att det är första gången :) Hon är så fin Stella! Äntligen hann jag in och kika vad ni har för er :)

Svar: Någon gång ska vara det första för allt :) ja visst har man fullt upp typ hela tiden? Jag är ofta inne och läser hos dig, dock alldeles för dålig på att kommentera! Skärpning på mig!:) hon är så söt eran Lilla piga❤️
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback