Stella är min coach!

Sedan 1a april har jag tagit tag i mina mat och motionsvanor, ibörjan av förra året startade jag ett instagramkonto "fitnessbyhanna" - jag har alltid mer eller mindre tyckt om att röra på mig, dock är jag mycket mer för utomhusträning än gym, älskad friska luften. Instagramkontot ekar tomt sen vi plussade i princip, all lust, ork och motivation försvann med illamående och trötthet och jag kom aldrig igång med någon vidare träning under graviditeten.  Nu har jag dock fått tillbaka min motivation och jag och Stella har satt upp ett mål på 5km om dagen rask promenad, dock har de legat på runt 8 -12 km per dag, med en vilodag i veckan. Vädret är ju helt oslagbart så jag känner att de finns inga ursäkter till att inte röra på sig, Stella mår bra av frisk luft och jag mår bra av att röra på mig. win win!✌🏼️ 

Jag tror jag snart ska våga mig på någon löptur, funderar nu på om man ska fortsätta de dära kontot eller om pressen på att hålla det vid liv gör att jag inte kommer orka eller tappa min motivation? Måste fundera kring detta. 

Här är gårdagens träning




Stella totaldäckade efter amningen så hon fick hänga på i pyamas, inga konstigheter 👍🏼


Idag ska vi till BVC för mätning och vägning, sen ger vi oss ut på promenix igen, avslutar dagen med att åka på 6års kalas☺️ 


Med kärlek/ H



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback