Sovrummet


Det är synd att jag inte tog en förebild, men såhär blev rummet efter att jag tagit bort de grå gardinerna och fått in de nya kuddarna på sängen, jag tror att blått blir färgen för detta hem i vår! Älskar kuddarna från HM och jag längtar till kuddarna till soffan kommer som också är blå, hoppas jag blir lika nöjd där :) 

Någon som vet vart jag kan få tag på snygga sängbord? Höga med stålram, gärna marmorskiva men betong går också bra! 

Vad gör ni andra i väntans tider?
Med kärlek/ H



Kommentarer

Åh så fint sovrum! Önskade att vi hade en liknande säng, är så himla sugen på att köpa en ny trots att vår inte är så gammal :S
Mys med katten i fönstret! :) Passade verkligen in i inredningen :D Tänk, snart får de ett småsyskon! Underbart!

Svar: Tack så mycket, jag har aldrig varit så nöjd med hur sovrummet varit förut men äntligen är jag nöjd :) haha, ja Bosse ska alltid vara med på bild 😂 ja, snart är det dags, så overkligt !☺️
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback