Tråkig dag

Vaknade med ont i halsen imorsse, är jag även helt slut! Känns som det kan vara något virus på gång då sambon låg sjuk hela förra veckan. 

Bytte gardiner i sovrum och kök samt bytt prydnadskuddar i sovrummet idag, var helt totalt slut efter det så de får bli en eftermiddag / kväll framför tvn och en massa te så jag piggnar till fort så att jag är så pigg som möjligt när bebis väljer att titta ut.

Lägger upp bilder på sovrummet under kvällen eller morgondagen när jag orkat mig upp för att ta bild☺️ 
Har beställt nya kuddar till soffan också samt kakelcovers till badrummet så hela lägenheten mer eller mindre håller på att få sig en liten makeover... Haha! De är sånt jag sysselsätter mig med när jag går hemma, ändrar, nätshoppar och planerar, städar, tvättar, lagar mat och försöker ta mig ut för att träffa vänner. 

Vad gör ni andra när ni är hemma?
Med kärlek/ H



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback