Till bebis!

Här är babynestet plus amningskudden jag beställde av en på instagram (ingis64) - jag älskar det, så himla välgjort ! In och kika om ni funderar på babynest och amningskudde, beställde även en minkyfilt som passar med nestet av henne☺️ 



Jag har läääänge suktat efter denna eoslampan, men först var tanken till vårat sovrum. Härom veckan kunde jag inte hålla mig längre utan beställde en - klart bebis ska ha en eoslampa :) - värd varenda krona, Martell kärlek 😍

Nu har vi ätit kvällsmat - kyckling, potatisklyftor med min fantastika sås och en stor sallad👍🏼 nu blir det Netflix för resten av kvällen. Sambon har blivit sjuk och jag håller alla tummar och tår för att inte bli smittad !  


Med kärlek/ H



Kommentarer

Åh jag har suktat efter den lampan ett tag nu! Vill ha den till vårat sovrum men i brunt tror jag, fast kanske vit, men ändå mest troligt att det blir en brun, gaaaah jag vet inte...!

Svar: Haha, ja den är fantastisk! Och vem vet , denna kanske i framtiden flyttar in i vårt sovrum också:) älskar luftballonger så en sån lampa i bebis rum hade inte vart fel heller ☺️
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback