Graviditet

Det är verkligen en omvälvande och ny känsla att vara gravid, går inte att föreställa sig, att se sitt mirakel var så mycket mer häftigt och känslosamt än jag kunnat föreställa mig! Såå häftigt och med ens kände jag hur mycket jag älskade den lilla krabaten i min mage💕 

Men dessa hormoner är inte att leka med, dom spelar mig spratt titt som tätt! Både positivt och negativt! Hormonerna kommer nog vara min största last under denna graviditet... Hur har ni andra gravida upplevet humörsvängningar? Jag kan få riktiga dippar då jag känner mig superledsen och jag är också extremt känslig och tar åt mig lätt. Vanligtvis känner jag aldrig såhär

Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

För mig är det snarare tvärtom, jag är så harmonisk :) vilket känns så konstigt! :) gjorde ni ett tidigare ul? Och varför och när? :) funderar så mycket kring ul, skulle lugna mig om man fått se att ett hjärta slår :/

Svar: Vad skönt att det är åt det hållet för dig:)
I Kalmar län ingår alltid två UL för alla, det första mellan v 10-14 och de andra mellan v 18-22 typ :) Det var helt fantastiskt att få se!
H

Åh, det känns som att man går miste om mycket när man bor där man bor :/ var det ett sånt där kub-test? :)

Svar: Ja, ultraljudet får man även om man väljer att inte göra kub, fast vi valde ändå att göra ett :)
H


Kom ihåg






Trackback