Gott nytt år!

Nytt år och ett löfte om att uppdatera mer frekvent här !:)

För att uppdatera er lite om hur läget är här och vad som hänt sedan mitt lilla bloggstopp!

För det första, jag är nu i v 36(!!!)

Jag har fått 2 helt fantastiska babyshowers, en av mina vänner som jag har här och en av mina barndomsvänner! Jag är helt mållös och lycklig över dessa ❤️

Babyshower 1: 









Ni är fantastiska❤️

Babyshower 2: 









Alltså vad ska man säga? Jag är överrumplad, glad, hedrad och alla känslor man kan ha inför alla dessa människor som involverat sig i dessa 2 babyshowers! 

Utöver detta har jag också slutat jobba och går nu hemma på havandeskapspenning sedan den 22/12, så nu väntar vi bara på bebis!❤️

Hoppas ni alla haft ett bra nyår!

Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback