Väntan

Jag har alltid hört att sista tiden i graviditeten går segt, jag har dock känt att största delen av min graviditet så har tiden gått fort (förutom de 12 första veckorna som vi valde att inte gå ut offentligt med det och som också var oroliga). Förutom det så har jobb och vardagen fått tiden att rulla på.

NU, nu vet jag vad alla pratat om, 7 dagar till BF och även om dagarna går så känns dom meningslösa och jag blir mer och mer orkeslös till att hitta på saker. Jag går runt och känner efter, längtar och väntar... 

Inatt vaknade jag och fick en tanke på att jag skulle skriva en lista på hur jag upplevt graviditeten och vad som har varit som förväntat men också vad jag lärt mig/ inte vetat tidigare.  Så det ska jag försöka få upp under dagen eller morgondagen :) 


Med kärlek/ H



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback