Godmorgon !

Idag startar jag morgonen själv med frukost framför Tv4 morgon och låter R sova ut lite efter sin arbetsvecka. Vanligtvis brukar jag vänta med frukost tills att han vaknar men nu för tiden kan jag vakna vrålhungrig och jag måste verkligen ha mat direkt! ☺️




Idag ska vi iväg till Rs mormor och hälsa på, vi har inte varit där sedan ibörjan på hösten så det är verkligen på tiden. Om jag får gissa så blir det en hel massa kakor och eventuellt även glass på det, ja det är inte lätt om man skulle gå på diet och åka dit så vilken tur för mig att så inte är fallet just nu! Dock efter förlossningen planerar jag på att börja tänka på vad jag äter igen. 

Jag önskar att jag kommer vara i hyfsad form till i slutet på juli då jag ska vara brudtärna på en väns bröllop :) det känns faktiskt skönt att ha något mål att sträva i efteråt !

Önskar er en fin Lördag!
Med kärlek/ H



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback