Försäkringskassan och barnmorskan!

Idag har jag spenderat en stor del av dagen till att prata med försäkringskassan och sitta på deras sida och planera min mammaledighet. Så himla skönt att ha det klart, en liten sten som lättat från hjärtat :) 

Sedan har jag vart på besök hos barnmorskan, och summerat graviditeten, jösses nu är det nära!

Bebis mår bra och är fixerad.
Hjärtslag ca 140.
SF - mått 33-34

Våra julgran har börjat att hänga något fruktansvärt, vi köpte en kungsgran iår, superfin när vi fick upp den men redan strax innan julafton började den hänga och idag blev jag trött på den och slängde ut den! Lite tråkigt men så skönt att slippa se den när den ändå såg så tråkig ut. 


Ni ser ju, en superledsen gran! 

Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Åh vad jag gruvar inför att ta tag i försäkringskassan :S usch! Men måste väl göra det snart antar jag :/
Ja granen såg lite ledsen ut ;D haha.

Svar: Ja, det är inget roligt alls! Men desto skönare när de är klart☺️
Medkarlek.blogg.se

Jaa det kan jag tänka mig :D får nog ta tag i det snarast :D


Kom ihåg






Trackback