Tjej eller Kille?

Det är den ständiga tanken, jag har egentligen alltid tänkt att jag kommer få en flicka när jag blir gravid men nu när jag är gravid så får jag känslan av att det är en pojke. Varför vet jag inte, det är bara en känsla.
 
Dock drömmer jag väldigt mycket om barn nu det senaste och jämt så drömmer jag att det är en flicka vi får. Det är ju inte annat än att man börjar tveka på sig själv?
 
Vi har även bestämt att inte kolla kön, vi vill ha överraskningen när det väl  gäller, dock så känner jag emellanåt att det vore skönt att veta för planeringens skull. Hur tänker ni kring att kolla vilket kön?
 
 
 
Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Vi hade samma tanke så på ultraljudet kollade vi vad det var och de sa pojke men att de inte riktigt kunde se 100%. Vi har hela tiden tänkt flicka så de var bra.

Men tror inte riktigt på det då några bekanta till oss fick först höra pojke och nu på RUL sa de flicka. Känns som att det inte är så säkert att de verkligen ser vad det är, lillsnoppen kan ju lika gärna vara navelsträngen. :p så vi tror inte nå förns bebis är ute. :))

Svar: Men ni fick en pojke?
Ja jag är nästan säker på en kille så skulle säkert vara lite omtumlande om de blir en tjej men lyckan hade varit precis den samma☺️
Medkarlek.blogg.se

Jag håller ju som sagt på med min "forskning" och än så länge är det ca 100 namn och ingen har varit fel så tror att det är ganska pålitligt idag faktiskt :D Vi kommer inte kunna hålla oss, är glad att vi båda vill se. Det måste vara jobbigt där en vill och den andra inte :) Men det är ju det som är så skönt, att alla gör precis som de vill :D <3

Svar: Ja, jag tycker inget är fel. När ska ni ha?☺️
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback