Long time, no see

Förlåt för dålig uppdatering! Lovar att jag ska bli bättre, en ny design till bloggen är påväg in ☺️

Tiden rullar iallafall på och jag mår väldigt bra i graviditeten, dock så har jag börjat längta väldigt mycket till att få gå hem och nedräkningen har typ börjat lite smått.

Här är en bild från i lördags v 25 (24+3) då 

Kulan och brösten växer på, på riktigt så har jag ökat 3 BH-storlekar sedan jag blev gravid så mina bröst får gärna lugna ner sig medan magen får växa☺️ 
Hoppas alla haft en bra start på veckan!

Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Åh så fin du är! 😍

Svar: Tack 😘
Medkarlek.blogg.se

Mina bröst växte också hur mycket som helst. Det stannade av lite mot slutet. Men jag har stora bröst sen innan vilket gjorde att jag knappt kan hitta nån amningsbh som passar.

Svar: Vad jobbigt! Jag tycker det börjar bli svårt, har aldrig haft problem med bh förut men kan verkligen se att de blir problem för många
Medkarlek.blogg.se

Åh vad roligt med ett inlägg. Har gått in varje dag! :D När ska du börja ledighet innan bebis? :) Så mysigt det måste vara!
Inga stora boobs här än, magen växer så det knakar dock! :) Mysigt med ett inlägg från dig! Kram ❤

Svar: Jag går på ledighet den 22e dec är det tänkt :) mysigt när man märker hur magen växer, känns som min saktat ner lite i växten just nu☺️ kram!💕
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback