Astrid Lindgrens värld och lite nytt!

Dagen igår på Astrid Lindgrens värld var verkligen supermysig! Fick verkligen höstkänsla och jag älskar verkligen hösten ☺️ dock fick jag massa foglossning efter en hel dag med massa promenerande, fast det var det värt! 


Idag har jag varit och hämtat ut ett babynest och amningskudde som jag beställt av en på instagram som kallar sig "ingis64", hon gör verkligen helt gudomliga nest och jag är sååå nöjd!

Detta är det som jag precis hämtade ut! 
med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Åh så fint! Kollade in hennes instagram nyss, verkar vara väldigt ombonade babynest med tjockare kanter :D Fick du filt och kudde på köpet? :)

Svar: Ja jag är supernöjd och ja, kanterna är högre och tjockare än de jag sett förut vilket jag gillar! Fick kudden, trodde filten skulle ingå men de gjorde den inte. Dumt av mig att inte kolla de innan dock:/
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback