Vecka 28


Igår gick vi in i vecka 28! 
9 av 10 bebisar som föds nu överlever, vilken lättnad att läsa de:) bebisen växer också 27gram om dagen och de närmsta 4 veckorna ska det tydligen explodera i växt på magen också, spännande! Tiden rusar verkligen iväg nu, det är helt galet !

Inatt drömde jag att jag födde barn, kärleken jag kände var enorm, men när jag skulle titta på bebis så hade den 3 huvuden, men jag struntade helt i det, jag var bara helt överöst med kärlek!

Nu väntas sista dagen på jobbet innan helg, imorgon bär det iväg på äventyr! Som jag längtat efter morgondagen !

Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Haha snacka om att drömmar som gravid är sjukt mysko många gånger. Förstår inte hur hjärnan ens får ihop alla drömmar ;P Men härligt med så mycket kärlek i drömmen! ❤ Drömmar många mardrömmar jag :S

Svar: Ja, det har jag gjort också, överlag drömmer jag sjukt mycket och intensivt 💕 ibland undrar jag vart allt kommer ifrån!
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback