Tankar

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, har legat och försökt att få bebis sparkar på video men det verkar vara helt omöjligt!


Hade nästan lite glömt av min app som visar bebisens storlek på hand, den rosa är storleken nu och den vita är storleken när det är dags att titta ut. Visst är de lite häftigt ändå? Den börjar bli stor:)



I övrigt börjar jag fundera på om mina hormoner börjar spöka, jag saknar R när han är borta, och istället för att sakna honom och vara kärleksfull när han kommer hem så känner jag mig sur! Jag känner mig också väldigt känslig och har nära till gråt, det är superjobbigt!  
Jag har också enbart 7 veckor kvar innan jag går på havandeskapspenning vilket jag sett fram emot men jag börjar få typ separationsångest typ samtidigt. Det gör också att jag känner mig ledsen. Eftersom att jag inte är fastanställd än så är de inte 100% att jag kommer komma tillbaka även om chansen är stor att jag får. Dock inga garantier. 

Det är galet vad mycket som går genom min skalle på dagarna, jag skulle inte förvåna mig om min hjärna snart skulle överhettas 😂
Någon som känner igen sig i mina tankar / känslor?
Med kärlek/ H



Kommentarer

Så är det för mig med, överanalyserar allt, kan inte släppa saker förrän jag har "löst" dom, annars mår jag så dåligt över det och oftast fäller jag några tårar pga det också. Så jobbigt att hela tiden ha känslorna på ytskiktet hela tiden :/ Hoppas att det blir bättre snart för dig, att hormonerna kanske hamnar i harmoni eller så :) <3

Svar: Nej men så är det verkligen! Sååå jobbigt! Ja vi får hoppas att dom snart blir bättre igen :) 💕
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback