Familjehelg + Gekås

Igår var vi på gekås och handlade jättemycket bra och ha till bebis, som jag längtat efter det! Och vad nöjd jag är med våra fynd, bilen vart helt överfylld med saker, alltså lite fattigare men mycket gladare :) 

Endel julklappar blev också köpta så det är skönt !



I helgen är vi hos mina föräldrar och vi har varit ute och ätit med farmor som fyllt 80år! Familjen är verkligen viktig och allra mest i dessa tider!

Här är jag idag, vecka 28 (27+3) , magen har verkligen växt de senaste veckorna !


Med kärlek !
Med kärlek/ H



Kommentarer

Åh jag längtar verkligen till den dagen man får åka till gekås och köpa bebisgrejer :) försöker undvika att åka dit tills dess!

Svar: Jag vet inte hur länge du läst min blogg, men mina första inlägg är tiden då vi försökte bli gravida, det tog oss 11 månader och jag skrev just om den längtan du beskriver, och jag har nog 2 inlägg då jag kommit hem från Ullared och haft känslan som du har nu, att jag längtade efter den dagen jag fick åka dit och handla till bebis, nu har den tiden äntligen kommit till oss, jag hoppas verkligen det är er tid snart😘 KRAM!
Medkarlek.blogg.se

Jag tror jag hittade din blogg i samma veva som vi började försöka :) Så jag har hängt med i er resa rätt länge, så dina ullareds inlägg kommer jag ihåg ;) Ja det hoppas jag med, men det känns ändå som att det blir våran tur snart! :) Kram

Svar: Det håller jag alla tummar och tår jag kan för! Kram
Medkarlek.blogg.se

Jag hoppas att få åka dit i vår och handla en massa bäbissaker! :D

Svar: Ja, jag håller verkligen tummarna för att ni ska få göra det! En mysig dag var det :)
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback