Vilken dag!

Nu var första jobbdagen gjord, härligt att träffa alla kollegor igen faktiskt :) berättade att jag var gravid också, såå himla bra mottagande och alla är så glada, det kändes riktigt bra! 

Började dock få huvudvärk under dagen men envis som jag är tvingade jag mig att fortsätta jobba klart dagen, huvudvärken utmynnade i extrem migrän när jag kom hem, 2 alvedon räcker inte långt! Slutade med att jag tillslut kräktes för att sedan äntligen kunna somna! 

Imorgon blir det att ta kontakt med barnmorskan och rådfråga ! 

Gick även ut på Facebook med att vi väntade barn idag, såå mycket kärlek och fina ord, man blir alldeles varm i hjärtat!❤️ 

Nu ska jag sova, natti!

Med kärlek/ H



Kommentarer

Oroa mig för att berätta på jobbet av någon anledning :/ Skönt att de blev så glada och att du fick ett bra mottagande :D

Svar: Ja alla har varit så härliga :) jaså? Varför oroar du dig ?
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback