Att gĂ„ ut med graviditeten😃


Bild pĂ„ mig frĂ„n samma vecka som jag blev gravid 😀

Det kĂ€nns sĂ„ skönt att Ă€ntligen kunna slappna av med att vi vĂ€ntar barn, hetsen över att gömma magen Ă€r som bortblĂ„st och istĂ€llet sĂ„ Ă€r folk sĂ„ himla förstĂ„ende och omhĂ€ndertagande, nĂ„got jag absolut inte ens tĂ€nkt pĂ„! Men  mina kollegor Ă€r verkligen de bĂ€sta!:) 

Vi valde som sagt att Ă€ven gĂ„ ut pĂ„ Facebook i mĂ„ndags och har Ă€ven dĂ€r fĂ„tt mĂ„nga hĂ€rliga lyckönskningar som vĂ€rmer gottâ˜ș

Hur lĂ€nge vĂ€ntade ni med att gĂ„ ut offentligt ? 

Med kÀrlek / H
Med kÀrlek/ H



Kommentarer

Åh vilken hĂ€rlig kĂ€nsla :) lĂ€ngtar ocksĂ„ tills man kan sluta med hemligheterna :)

Svar: Ibörjan Àr det mysigt med en hemlis, nu kÀnns det Ànnu mer pÄ riktigt istÀllet :)
Medkarlek.blogg.se

SÄ hÀrligt att fÄ gÄ ut med det! Fin bild pÄ dig :) kram

Svar: Tack:) â˜ș
Medkarlek.blogg.se

Vi har en tjÀnst som alla förÀldrar Àr vÀrda

Blöjor,vÀlling,blöjtÄrtor med hemleverans

Testa gÀrna vÄra byxblöjor,förmodligen marknadens bÀsta

Vill ni fĂ„ gratisprover pĂ„ dessa gĂ„ till [email protected]

www.blojbudet.se

» Rebecca

VÀntade till vecka 18 med att berÀtta bÄde för vÀnner, familjen samt pÄ facebook dock började jag smÄtt blogga nÀr jag var i vecka 8 men la dÄ inte ut bilder pÄ mig direkt:)

Svar: HĂ€ftigt! Hur lyckades du dölja? Samt att det borde varit jobbigt att inte sĂ€ga sĂ„ lĂ€nge? Jag kĂ€nde typ att jag ville skrika ut de â˜ș
Medkarlek.blogg.se


Kom ihÄg






Trackback