Äntligen lite sol!

Sista dagen på semestern har vi faktiskt kunna spendera ute i solen, vi har ju inte direkt blivit bortskämda med sol denna semestern så detta vag faktiskt bara andra gången under semestern som vi kunnat ligga och sola, så jag är blekare än blekast, nästan så att jag funderar på  att sola solarium eller solduscha, men jag är osäker på vad jag vågar i och med graviditeten, det står så mycket olika när man läser om det... Hur gör / tänker ni kring det?

Såhär såg det iallafall ut tidigare idag

Har suttit och fyllt i min gravidbok som kom för ett tag sedan, shit vad snabbt man glömmer!

Sedan har vi bara njutit av solen och jag har legat och läst

Så ett väldigt bra slut på semestern har det blivit, älskling önskade hemgjord pizza till kvällsmat så de får de bli framför en gammal Beck-film nu!


Med kärlek/ H



Kommentarer

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!

Svar: Verkligen :) hoppas du haft desamma!
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback