Ledig dag!

Ledig dag idag, inte fullt så roligt och skönt som man kan tänka, för idag har jag bestämt att göra alla saker som jag skjutit upp på, helt enkelt för att jag avskyr pappersarbete... Men nu känner jag att jag måste ta tag i det!

Här är listan:
- fylla i papper för havandeskapspenning
- fylla i papper för mammapenning
- ringa barnmorskan 
- ringa vårdcentralen
- skicka in papper till försäkringsbolaget om min knäskada
- ringa min chef och bestämma tid så hon kan fylla i papper för havandeskapapenningen 

SUCK säger jag bara! Inte nog med det, jag har gått och blivit morgonmänniska med, även om jag är ledig så är jag oftast vaken innan 8!

Till något positivt, igår gick vi in i en ny vecka så nu är vi i vecka 27!

Och förhoppningsvis kommer min nya telefon idag! 

Önska mig lycka till med mina måsten idag 😁 !

Med kärlek / H
Med kärlek/ H



Kommentarer

Du får se det som en förberedning inför eventuella tidiga mornar med bebis ;D Vad skönt att få allt det där gjort idag dock, vad du ska må gott ikväll då allt är gjort! :D Kram

Svar: Ja men ellerhur☺️ tidiga morgonar har jag faktiskt börjat uppskatta och ikväll när alla måsten är gjorda så kommer jag vara supernöjd !☺️ kram
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback