Söndagstankar - babyshowers

Godmorgon!

Ligger och funderar över baby showers, hur vanligt är det egentligen i Sverige? Jag har varit drivande i att fixa och planera två stycken och de är till 2 väldigt nära vänner, båda gångerna har det varit väldigt lyckat och dom har blivit sååå glada! Jag tycker det är en mysig tradition som kommit till Sverige och vad jag ser så är de fler och fler som faktiskt får babyshowers ❤️
Vad tycker ni om baby showers? Har ni fått någon eller fixat någon för en vän? I vilken vecka har ni fått / fixat? 

Med kärlek !

Med kärlek/ H



Kommentarer

Mina vänner tänkte fixa någon typ. Vet inte exakt hur men den dagen allt var planerat blev jag inlagd på sjukhuset. Detta va två månader innan bf. Sen åkte jag in och ut från sjukhuset i en månad innan jag blev igångsatt.

Svar: Oj, vad hände? Varför blev du inlagd?
Medkarlek.blogg.se

Jag fick havandeskapsförgiftning. Blodtrycket blev väldigt högt så de valde att sätta igång mig till slut. Har fått presenter och "firandet" nu i efterhand. Men det blev inte alls som det va tänkt.


Kom ihåg






Trackback