❤️

Dagarna har verkligen gått i ett det senaste, därför dålig uppdatering ☺️

I söndags var vi hos mina svärföräldrar och umgicks, väldigt trevligt, på kvällen bjöd det ut oss på fika vid en mysig sjö 

Igår fyllde jag år, älsklingen gick upp tidigt på morgonen och köpte frukost och blommor så att jag hann få frukost på sängen innan jobb, han är allt bra mysig min karl❤️ 

Jag fick min födelsedagspresent av älsklingen när vi var i Stockholm för ett par veckor sedan, han vet verkligen vad jag gillar! 

Mina svärföräldrar kom på kvällen för att äta lite tårta och fira min födelsedag! 
Fick massa shampoo och bra och ha saker till håret, jag tycker det är oerhört viktigt med bra schampoo och produkter till håret.

Fick även denna olja som jag hört ska vara bra: 

Gravidolja från lövengrip care and color! Ska bli intressant att testa:) någon som testat den?

Idag tyckte jag att jag kanske kände bebisen i magen, men jag blir så osäker och de känns så overkligt, tänk OM det faktiskt var bebis jag kände, som små bubblor i magen typ💕

Med kärlek/ H



Kommentarer

Fina blommor och vad mysigt med bubblor i magen :D ❤

Svar: Taaack❤️
Medkarlek.blogg.se


Kom ihåg






Trackback